Tuesday 27 August 2013

N & N bukan cekelat...

Assalamualaikum...

mood nak menaip dan menulis tetibe datang...org x jemput pon sebok nak dtg..
ha..masukla...duduk jap..gua g dapur buat air.. tunggula sampai taon depan br gua siap buat air..hahaha,,

okeng.. dah byk gak entry merepek aku buat..hebat la i..sape nak sain..beratur k...kekeke..
the last entry gua b4 ni agak serious..so gua mtk maaf la sebab buat korg stress baca entry yang penuh dgn tanda seru !!!!!!!!!!! dan...emosi terlebih... hahaha..nasibla..sape suh baca.. tp mmg stress kan baca..? dala xde gambar..panjang berjela gua membebel..boring je...haha..x apela..setahun sekali ..kikiki..

in dis entry..i would like to write about my nephew..yes...nephew...n...niece..yess....my marvellous nephew n niece...dorg mmg delicious..hahaha..ok so gua ada 2 orang kakak.. gua panggil along ngan angah..
jadi pas dorg kawen, dikurniakan cahaya mata yang comel..  so .. nephew yang sulung ni adalah anak kepada along dan pasangan beliau... diberi nama Muhamad Afiq Haziq..dilahirkan pada 12/10 tahun nye..errkk...korg kira la sendiri eh.skrg umur beliau 5 tahun...hahaha...

 
Ni la Muhamad Afiq Haziq..si budak KPOP..hehe..


n.. xlama selepas Afiq dilahirkan...keluarlah anak kepada angah dan pasangan iaitu pada tarikh 24/10 tahun yg sama..lepas gua da kira guna calculator baru la dapat jwpnnye..iaitu tahun 2008...jadi baby angah nih gegel..dinamakan Adriana Qistina yang sweet...dan kini sour..hahaha...

 
My sweetie .. Adriana Qistina... :)


setahun lepas Afiq dan Qis ni lahir...along dikurniakan lagi seorang baby lelaki on 2/10/2009...bernama Muhamad Afif Zarif...orait..sehari sebelum kelahiran Zarif ni.. iaitu pada 1/10/2009 kami kehilangan nenda tercinta iaitu Puan Lashah  Binti Panjang...malam tu along sakit nk bersalin dan esoknya lahirla budak kecik ni...jadi tarikh dan kelahiran Zarif ni sentiasa diingati oleh ahli keluarga kami sebab berlaku 2 peristiwa yang meninggalkan kenangan suka dan suka dalam satu masa....makanya....dari saat itu..wujudlah 3 ore budak kiut nakal dalam family gua...

Muhamad Afif Zarif aka ELI UKISS..hahaha..
Macam2 ragam anak2 buah gua nih...gua doakan all of them jadi anak yang berguna dan berjaya dalam hidup...aamiin... taknak ckp banyak walaupun mmg da banyak...korg tgk la pic dorg k..tp bukan sume pic baru..campur2.. enjoy..




ok..xde la byk pon pic nye..hahaha.... so 3 of them sambut birthday dalam bulan yg sama...tarikh je lain... 2, 12 ngan 24...dan itu juge bermakna....kepala gua akan botak setiap kali bulan 10 tiba utk beli besday present mereka..hahaha...dan gua juge sedar...bulan 10 itu akan tibe tidak lama lg... =='' ciao~

No comments:

Post a Comment