Thursday 19 September 2013

PUDAR...

Assalamualaikum...

Pudar.. *tetibe..hahaha..
annyeong all..eceh..Korea pulle...sihat?? K tetibe gua ambil berat lak pasal korang...lain mcm je..kikiki..

haish..ade gua nak luah sikit...sejak dua menjak ni....hubungan gua dengan kekasih mula pudar...lalu Rossa pon datang menaiki GARUDA ke blog gua...

 

hahaha...tudia...ntah nape rase ade awkward dgn awak sayang..muah...n faint...nape lak gua jadi geli2 memalam ni..hahaha...maap..maap..orang tgh stress...ok la...sebenarnya...to be honest...gua rasa asmara gua dgn kekasih x sehangat dulu...chewah...

 
hah amek..DR Fazley kau...kekeke..

perasaan sebenarnya rasa mcm ada yang hilang... X FACTOR in relationship itu suda membawa diri jauh dari hubungan gua dan kekasih..oh...sedihnya....gua yakin kekasih gua pon sedar akan hal ni...suppose everyday ada banyak cerita kita nk share dgn org yang kita sayang..yes...itu dulu...sekarang...time chat or text both of us bole ade "SPEECHLESS'' becoz...topik xda...mcm xda pape yg perlu nk share lg dah..dulu excited nk online..tp bila tiap kali on mesti beliau merajok..gua lak cepat naik angin...mcm xde makna je...dats y gua da malas online...mesej suda...klu on pn gua xbgtau or ajak beliau online lagi...ade jodoh..jumpa la..klu xda jodoh...apo nk dikato...mungkin aku bukanlah utkmu...


salah siapa..? entahla..masing-masing ade kelebihan dan kekurangan...semua manusia x perfect...jadi gua xsalahkan sesiapa..but...mungkin salah gua..cepat melenting...semua salahku..maafkan..O.O wow...gua ke yang menaip  ni..hahaha..


justeru itu...berharap pada ketentuan Yang Maha Esa...hanya 'Dia' yang tau ape yg terbaik utk aku kau dan dia...eceh...mungkin ade sesuatu plan yang lebih baik utk kita...dan...mungkin nanti...


papepun...I LOVE YOU la...
sekian~ciao


No comments:

Post a Comment